.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
امروز خون شهيدانمان جان تازه‌اي به امت اسلام بخشيده است
امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این...
امروز خون شهيدانمان جان تازه‌اي به امت اسلام بخشيده است

رهبر انقلاب در پیامی فرمودند: امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این فداکاری‌ها جان تازه‌ئی به امت اسلام بخشید.

به گزارش شمال نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر انقلاب، آیت الله خامنه ای رهبر، معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و همزمان با روز تجلیل از شهدا و ایثارگران دفاع مقدس پیامی صادر فرمودند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در نخستین روز هفته دفاع مقدس که یادآور مجاهدت عمومی و با شکوه ملت ایران در برابر کید و مکر دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است، نام و یاد شهیدان عالی مقام و سرافراز را گرامی میدارم و برترین درجات بهشتی را برای آنان از خداوند متعال مسألت میکنم.

همچنین سلام و احترام و ارادت قلبی خود به خاندان‌های شریف و ایثارگر آنان که با صبر و پایداری بی نظیر خود چهره ملت ایران را در تاریخ، درخشان ساختند تقدیم می‌کنم.

امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این فداکاری‌ها جان تازه‌ئی به امت اسلام بخشید.

همه باید خداوند متعال را بر الطاف آشکار و پنهانش شکر گوئیم و دوام و افزایش آن را از درگاهش مسألت کنیم و توفیق انجام وظیفه را از او بخواهیم. امید است قلب مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و روح مطهر شهیدان و امام بزرگوار از همه‌ ما خشنود گردد.

والسلام علیکم و رحمة الله
سیّدعلی خامنه‌ای
٣١/شهریور/١٣٩٠

1359


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 2 مهر 1390
هرچی بیشتر ما جوانان و مردم غیور این مرز و بوم در کنار مولایمان مقام معظم رهبری باشیم و توصیه ها و رهنمودهای این مقام عظما را به جان دل بسپاریم و الگوی خود قرار بدهیم شهدای عزیزمان بیشتر و بیشتر از ما راضی خواهند بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.